سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار صنعت و ساختمان

به تولید پایدار و رقابتی اعتقاد داریم/ موانع پیش روی جهش تولید د

    نظر

مدیر عامل نفت پاسارگاد در دیدار با مدیر عامل شستا در حاشیه نشست بررسی عملکرد و برنامه‌های آتی این شرکت افزود: من و همه مدیران و همکارانم در مجموعه نفت پاسارگاد به تولید صادرات محور و مبتنی بر اشتغال پایدار اعتقاد راسخ داریم و در این مسیر آماده‌ایم تا با پیاده سازی برنامه های تحول ساز، در آبادانی اقتصاد کشور سهیم باشیم.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل نفت پاسارگاد ، مسعود اسفندیار تصریح کرد: تولید پایدار ارتباط موثر و مستقیمی با نیروی انسانی ماهر، خلاق و صاحب ایده دارد و انتظار داریم در کنار تدوین برنامه‌های تحول آفرین به این امر هم توجه بیشتری شود.

 وی افزود: نقشه راه تولید در نفت پاسارگاد با پیچیدگی خاصی همراه نیست اما بدون شک برای دست یابی به رونق اقتصادی نیازمند همراهی و مشارکت سازنده دستگاه‌ها و متولیان حوزه کلان صنعت از جمله شستا و تاپیکو هستیم.

وی اضافه کرد: به بهره وری نیروی کار اعتقاد جدی داریم و از همه مدیران و دست اندرکاران این شرکت خواسته ایم تا برنامه های راهبردی خود را در افق 1401 ارائه کنند.

مدیر عامل نفت پاسارگاد خاطر نشان کرد: استفاده از توان داخلی با تکیه بر کار و سرمایه ایرانی از مولفه‌های مدیریت جهادی است که امیدواریم با کمک همکارانم در این شرکت، نقشه راه تولید اشتغال محور عملیاتی و اجرایی شود.

وی با اشاره به اقدامات و حضور چند ماهه خود در راس مدیریت نفت پاسارگاد اذعان داشت:  موانع و مشکلات حوزه تولید به واقع شناسایی و راهبردهایی نیز برای رفع آن اندیشیده شده که باید عملیاتی شوند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: مکاتباتی با مجموعه های دانش بنیان و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انجام شده که هدف از آن دست یابی به تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین است.

اسفندیار تاکید کرد: دست یابی به افق استمرار تولید بی شک مرتبط به اجرایی شدن برنامه های راهبردی و صرف زمان است که باتوجه به نوع فعالیت نفت پاسارگاد، تحریم های ظالمانه دشمنان و بازار رقابتی قیر، به تعریف ایده های جدید نیازمندیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: پذیرای هرگونه ایده و راهبرد خلاق محور و اشتغال آفرین هستیم و انتظار داریم برای تحقق برنامه تولید بتوانیم از ایده پردازی و برنامه های مشاوران خبره و کاردان بهره‌مند باشیم.

سازنیوز